Az iskolai prevenciós programok humánerőforrás összetétele
ISDR-2 sampling survey – Látencia kutatás a fiatalok körében
A közoktatási intézményekben a 2005. évi, ICSSZEM-OM támogatásával folyó iskolai egészségfejlesztő-drogmegelőzési tevékenység értékelésére irányuló kutatás, monitoring rendszer kialakítása (kutatásvezető Paksi Borbála BCE Viselkedéskutató Intézet)
2005 Az iparművészet változó szerepe az átalakuló vizuális kultúrában
Az NKA Iparművészeti Szakmai Kollégiumához 2000 és 2004 között beérkezett pályázatok másodelemzése
Kompetenciák a magyar kutatás-fejlesztésben és a tudományos életpályák 2005-2015
A fenntartható fejlődés stratégiái – Magyarország 2015 projekt
Tudásalapú társadalom – Magyarország 2015 projekt
„Középiskolások dohányzása, alkohol- és drogfogyasztása” – Az ESPAD 2005 Európai Összehasonlító Iskolavizsgálat magyarországi projektje
Jelentés a magyar közoktatásról 2006 c. tanulmánykötet
Vélemények az oktatásról – lakossági közvéleménykutatás (kutatásvezető: Halász Gábor OKI)
Pedagógusok menthigiénés állapota (kutatásvezetők: Schmidt Andrea MTA SZKI és Paksi Borbála BKÁE Viselkedéskutató Intézet)
Fontosabb publikációk:
Csizmady Adrienne, Schmidt AndreaAz élethosszig tartó tanulás helyzete In. Európai Magyarország 2007 (eds: Kovách I, Nagy É, Tibori T, Tóth Á) MTA PTI, Budapest, pp 79-90.(2007) Schmidt Andrea
Az NKA Iparművészeti Szakkollégiumához 2000 és 2004 között beérkezett pályamunkák másodelemzése In: Az iparművészet változó szerepe az átalakuló vizuális kultúrában (eds Antalóczy T, Kapitány Á) Moholy-Nagy Művészeti Egyetem-NKA, Budapest, pp 305-319 (2006)
Paksi Borbála, Schmidt Andrea
Pedagógusok mentálhigiénés állapota. Különös tekintettel az iskolai érték átadást,
egészségfejlesztést és problémakezelést befolyásoló dimenziókra. Új Pedagógiai Szemle. 2006. június. 48-65 (2006)
Az oktatás társadalmi gazdasági környezete In: Jelentés a magyar közoktatásról (ed: Halász Gábor, Lannert Judit) Országos Közoktatási Intézet, Budapest, pp 23-50 (2003)